JRJFITNESS

Pilates

Systém, který má za cíl obnovit správné držení těla, odstranit svalové disbalance a naučit vás pracovat s dechem.

Hatha Jóga

Učíme se základní jógové pozdravy, práci a propojení s dechem, kombinaci cviků a konečnou relaxaci.

Dance Aerobic

Dance Aerobic je zábavná taneční forma aerobiku, která chytne snad každého, je to kombinace aktivního aerobního cvičení a rytmických pohybů

Body Styling

Trénink je zaměřený na formování svalových skupin celého těla se speciální částí pro posilování stehen, hýždí a břišních svalů. Jedná se o kombinaci klasického aerobiku a posilování celého těla. Aerobní cvičení slouží na počátku lekce k zahřátí. Tempo tréninku se střídá postupně podle toho, na jaké jednotlivé svalové skupiny se soustředí. Posilování svalů horních končetin se periodicky střídá s posilováním svalů dolních končetin, aby nedocházelo k jejich přetížení.

shutterstock_298042967

Břišní Pekáč

Posilovací lekce zaměřená na zpevnění a posílení pánevního dna, břišních svalů a posílení hlubokého svalstva. lekce využívá cviky na celkové zpevnění všech svalů, tzv. komplexní cviky, cviky posilováním vlastní vahou nebo s malými zátěžemi a cviky s balančním náčiním. lekce je určená začátečníkům i pokročilým, kteří chtějí posílit své břišní svalstvo, ženám po porodu a ženám středního a staršího věku, které chtějí posílit pánevní dno.

Základy cvičení/kondiční cvičení

Lekce je určena pro úplné začátečníky či osoby s delší prodlevou pohybu, ale i pro aktivní sportovce. V rámci lekce jsou cviky zaměřené na protahování, správné držení těla, dýchání a kondiční cvičení převážně vlastní vahou.

Zdravá záda

Jedná se o skupinové cvičení, které ocení nejen lidé se sedavým zaměstnáním, ale hlavně bolavými zády. Bolesti zad nejsou pro dnešního člověka nic neobvyklého. Jsou způsobené náročnou či stereotypní fyzickou zátěží, vadným držením těla, atd. Lekce je zaměřená na odstranění svalových dysbalancí, které vedou k bolestem zad. Cvičením se zaměříme na cviky na posílení hlubokého stabilizačního systému, zpevnění zad, protažení a uvolnění zádových svalů.

Náročnost - začátečníci / pokročilí - vhodné pro všechny věkové kategorie.

Kruhový Trénink

Intenzivní - cvičení, při kterém posílíte velké množství svalů, které se podílí na rozvoji fyzické kondice a vytrvalosti. Základem tréninku jsou důležité cvičební pomůcky, jako například TRX, BOSU, flowin, kattlebell a další. Můžete se těšit na cvičení s motivační hudbou, která Vás donutí se při tréninku nezastavovat a překonat Vaše hranice.

Super start - určený zejména pro začátečníky. Při této lekci zásadně nepoužíváme těžké váhy či velmi obtížné cviky. Důležitým faktorem je správné provedení každého cviku. Cvičení doprovází lehčí pomůcky jako například BOSU,TRX nebo odporová guma.

Silový - trénink založený na sílu, střídá se stanovištěmi zaměřenými na kardio, zahrnuje posílení celého těla, na trénink je optimální přijít se zkušenostmi se cvičením. Váhy upravujeme každému zvlášť.

Dynamický - vysokointenzivní cvičení, při kterém jsou ktartší intervaly mezi stanovišti. Při tomto cvičení zaručujeme zlepšení kondice a síly.